Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Prima plaat van een toch wel exotisch huismus. Knappe houding ook en de achtergrond mag er ook zijn.
Mag voor mij in zijn geheel nog wel een tikje opgelicht worden om het af te werken.
Prima plaat van een toch wel exotisch huismus. Knappe houding ook en de achtergrond mag er ook zijn.
Mag voor mij in zijn geheel nog wel een tikje opgelicht worden om het af te werken.
ik heb het oogje opgelicht zoals lorentS al opmerkte . en heb achtergrond en vogel apart opgelicht voor binnen de levels te blijven .
vind het nu ook meer pit hebben bedankt voor jullie opmerking . (mijn beeldscherm was niet geactiveerd voor zijn helderheid aan te passen aan het licht in de omgeving .
daar mijn lichten in mijn woonkamer veranderd zijn in ietsje zwaarder licht maakt dit een verschil op mijn scherm vrees ik ) maar nu zie ik het wel
Comment