update
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
de huismus uit Namibia +update
Collapse
X
-
-
Re: de huismus uit Namibia
Ik zou het oogje nog wat oplichten, voor de rest een prima foto.70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com
-
Oorspronkelijk geplaatst door LudwigC Bekijk berichtPrima plaat van een toch wel exotisch huismus. Knappe houding ook en de achtergrond mag er ook zijn.
Mag voor mij in zijn geheel nog wel een tikje opgelicht worden om het af te werken.
vind het nu ook meer pit hebben bedankt voor jullie opmerking . (mijn beeldscherm was niet geactiveerd voor zijn helderheid aan te passen aan het licht in de omgeving .
daar mijn lichten in mijn woonkamer veranderd zijn in ietsje zwaarder licht maakt dit een verschil op mijn scherm vrees ik ) maar nu zie ik het wel
Comment
-
-
mooie plaat nu
grtsje hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
www.korandoke.be
Comment
-
Mooie update Steven, al vond ik het origineel ook goed.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
prima foto!!
Comment
-
Knappe hoor, mooi "musje".Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment