Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hahaha...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• hahaha...

[IMG][/IMG]

Re: hahaha...

leuke houding. Ik zou hem iets minder centraal zetten, en misschien met schaduw en hooglichten of de levels spelen om het harde licht wat aan te pakken en het beestje wat meer van zijn achtergrond los te maken

Comment

Beestje komt niet echt los uit de moeilijke achtergrond .
      Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

Comment

Die staat centraal omdat ik die staart niet wou afsnijden en omdat het beest naar rechts kijkt kon ik moeilijk rechts veel afsnijden.

D.

Comment

Deze is mij ook te rommelig. In de dierentuin genomen maar om er een goede foto van te maken zal je toch een plaats moeten vinden vanwaar je onderwerp er meer natuurlijk op staat en meer geïsoleerd van de omgeving
          D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
          Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
          Flickr - JAlbum

Comment

Wat een oranje tanden Ik vind de omgeving ook te rommelig om er een goede foto van te maken.
            70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

Maar ''hahahahahahhaahahahahhahahahahahhahaha'' is ie wel he!!!
              Ik volg ivm de achtergrond en zo. En brr die tanden... Jakkie!
              facebook
              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Working...
              X