Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Knap Pascal
Mss de witbalans even bijtrekken zodat de zwanen wat witter worden of is met mijn scherm ?
Groetjes
Luc
Luc ik denk dat het eender aan het sombere weer ligt hoor. Die witbalans stond op zon en ik heb nog met de grijspipet de juiste balans geselecteerd.
Bedankt om te reageren.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Spijtig dat je ze op de rug hebt Pascal.
Maar je hebt hier wel een mooi moment te pakken.
Persoonlijk zou ik het rood wat desatureren, kwestie van smaak ...
Ik ben er niet zeker van dat een foto waarbij de twee zwanen naar je toekijken een beter resultaat zou leveren. Voor mij zorgt vooral de eerste zwaan op deze manier voor een betere dieptewerking in de foto. Je blik vertrekt rechtsonder en je kijkt als het ware met de zwaan mee naar het landschap, wat hier toch het hoofdonderwerp is. Voor mij dus prima
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Alsof ze zich erg druk maakt dat de eerste zwaan niet wilt luisteren. Misschien
zelfs te snel zwemt. Koppels maken nu eenmaal ruzie. Maar precies daardoor
is het mooi dat ze in de rug geschoten zijn.
Heerlijke foto Pascal. Ik ben sowieso een liefhebber van je werk. De combinatie landschap , dieren is niet eenvoudig. Jij bent hier uitstekend in geslaagd. Dit soort foto's zou ik ook graag maken. Misschien met een wat leukere soort
Oorspronkelijk geplaatst door David VerdonckBekijk bericht
Heerlijke foto Pascal. Ik ben sowieso een liefhebber van je werk. De combinatie landschap , dieren is niet eenvoudig. Jij bent hier uitstekend in geslaagd. Dit soort foto's zou ik ook graag maken. Misschien met een wat leukere soort
Dank je wel David. Doet deugd dat de clou van deze foto begrepen word.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment