Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prachtige foto! Mooi scherp, mooie kleuren en licht en mooi bokeh. Ik zou mss nog enkel de blaadjes rechts van zijn kop wegclonen, die leiden een klein beetje af vind ik.
70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com
Dan neem ik met veel plezier mijn opmerking terug, en bevestig ik nog eens dat dit een schitterende foto is!
Ok ,het is er misschien een tikkeltje over , het oranje :-) grapje he...maar inderdaad hoor ik vond het gouden uurtje, echt wel goud.
Zelf zou ik zijn rechteroog ietske oplichten...waar ik me wel bij aansluit zijn die twee blaadjes...maar anderzijds is dat ook flauw he...die plant stond daar nu éénmaal. En wij zijn Nat. Geographic niet, die mogen weken na mekaar daar gaan rondhangen.
Ok ,het is er misschien een tikkeltje over , het oranje :-) grapje he...maar inderdaad hoor ik vond het gouden uurtje, echt wel goud.
Zelf zou ik zijn rechteroog ietske oplichten...waar ik me wel bij aansluit zijn die twee blaadjes...maar anderzijds is dat ook flauw he...die plant stond daar nu éénmaal. En wij zijn Nat. Geographic niet, die mogen weken na mekaar daar gaan rondhangen.
toch gewaagd de snoeischaar boven te halen de softbox voor de oogjes vond ik niet echt nodig
Comment