Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zanghavik ( melierax canorus ) Afrika in (FAD focking amazing detail )

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• zanghavik ( melierax canorus ) Afrika in (FAD focking amazing detail )

Belichtingsduur: 1 / 800
    ƒ-stop: 13
    Scherptediepte: 600
    ISO-snelheid: 400
    Lensmodel: EF600mm f/4L IS USM
    Maximale diafragma: 4
    Witbalans: Handmatige witbalans
    Lensmodel: EF600mm f/4L IS USM

Re: zanghavik ( melierax canorus ) Afrika in (FAD focking amazing detail )

Prachtige vogel heb je hier vastgelegd met mooie details !
    Persoonlijk had ik wat meer ruimte gegeven boven de kop.

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht

grts
      Sieg
      Voor mij ook en beetje ruimte bijshoppen hé
      D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
      Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
      Flickr - JAlbum

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk bericht
        Voor mij ook en beetje ruimte bijshoppen hé
        het was de bedoeling de havik zo groot mogelijk op de foto te zetten voor de details , op formaat 3/2
        en nog een beetje kijkruimte de mogelijkheid voor uit te zoemen was er niet ,
        en als die er was, had ik verlies in detail . Maar als je je verbeelding laat spreken
        weet je dat er boven de vogel lucht genoeg is . maar dan moet ik publiek met een beetje verbeelding hebben natuurlijk .

Comment

;
          Oorspronkelijk geplaatst door bagste Bekijk bericht
          het was de bedoeling de havik zo groot mogelijk op de foto te zetten voor de details , op formaat 3/2
          en nog een beetje kijkruimte de mogelijkheid voor uit te zoemen was er niet ,
          en als die er was, had ik verlies in detail . Maar als je je verbeelding laat spreken
          weet je dat er boven de vogel lucht genoeg is . maar dan moet ik publiek met een beetje verbeelding hebben natuurlijk .
          Daarom zei ik een beetje ruimte "bijshoppen" hé. Met een dergelijke egale achtergrond is het een fluitje van een cent om links en bovenaan wat ruimte bij te creëren in PS. Het blijft jouw foto natuurlijk hé en als jij hem zo beter vindt is het mij ook goed hoor

Mijn verbeelding is nog altijd springlevend maar daar is nog geen enkele foto beter of slechter van geworden...
          D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
          Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
          Flickr - JAlbum

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht

grts
            Sieg
            Mijn gedacht ook, knap vastgelegd
            Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
            Groeten
            Kurt

Comment

knappe vogel hoor,

Groeten,
              Raf
              Instagram

Comment

Die hebben we hier nog niet veel gezien...mooi, scherp. Dus ... meer van dat

Comment

Heel mooi, zoals velen hiervor hebben gezegd.
                  Dat beetje ruimte extra boven de vogel zou toch wel meerwaarde bieden.
                  Zie ook flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LudwigC Bekijk bericht
                    Heel mooi, zoals velen hiervor hebben gezegd.
                    Dat beetje ruimte extra boven de vogel zou toch wel meerwaarde bieden.
                    kwa beeldopbouw wel maar voor mij wilde ik hem zo groot mogelijk houden
                    je zou kunnen zeggen waarom dan niet verticaal maar dan had ik te weinig kijkruimte .
                    als ik hem meer ruilte boven zou geven met het zelfde beelformaat word de vogel kleiner .
                    en boet ik in in beeldkwaliteit op de details . dus liever niet maar wil het wel eens proberen voor de beeldopbouw .

Comment

Working...
                    X