Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Woonachtig te.....
Collapse
X
-
-
Re: Woonachtig te.....
Zulke plaatjes op een verkeerspaal zittende roofvogels hebben we allemaal wel in ons archief zitten, maar het blijft mooi om te zien.
Deze staat er in ieder geval heel knap op Eric, prachtig hoe die BG de herfstkleuren weergeeft !
enneuh .... ben benieuwd hoeveel er nu gaan Googlen op "de Oolesweg"
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Mooi Eric,
Nu weten we ook meteen waar jij zoal uithangt.Groet Theo
http://500px.com/diethe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtZulke plaatjes op een verkeerspaal zittende roofvogels hebben we allemaal wel in ons archief zitten, maar het blijft mooi om te zien.
Deze staat er in ieder geval heel knap op Eric, prachtig hoe die BG de herfstkleuren weergeeft !
enneuh .... ben benieuwd hoeveel er nu gaan Googlen op "de Oolesweg"
grts
Sieg
Comment
-
-
De lijntjes van het bordje zijn helemaal kapot van de klauwen.
Maar wel van de torenvalk die daar altijd zit.
Mooi scherpe plaat met een volopen diafragma
Johan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk berichtHet bordje vinden zal geen probleem zijn maar die buizerd zal er al lang niet meer zitten hoor. Van de misschien 100 keer dat ik dat bordje ondertussen voorbijgereden ben is het de eerste keer dat ik deze daar tegen kwam. Het buizerdbestand doet het trouwens goed bij onze noorderburen want er zitten er veel tegenwoordig.
Oorspronkelijk geplaatst door Johan G Bekijk berichtDe lijntjes van het bordje zijn helemaal kapot van de klauwen.
Maar wel van de torenvalk die daar altijd zit.
Johan
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Knap Eric en de achtergrond werkt heel goed mee!
Mvg, TheoMijn website: http://www.vlassen.be/
Comment
-
-
-
Mooi,Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
Mijn bird foto's en urbex foto's
Comment
Comment