Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het is inderdaad anders, maar het kan me ook niet echt bekoren.
Ik vind het wat storend dat de paal nog de oranje cirkel (wolken?) raakt.
De vogel is net iets te klein om impact te hebben, en de uitgebrande zon gaat met de meeste aandacht lopen.
Prima idee. Dat het niet helemaal uit de verf komt, komt volgens mij door een aantal dingen; contrast tussen silhouet en de directe achtergrond is erg laag; van de vogel kun je de snavel niet zien - vind ik vooral bij een silhouet jammer; overgangen/randen rondom overbelichte delen zijn erg hard; bovenste wolk raakt net paal aan. Dat gezegd hebbende, vind ik het een verfrissend beeld, vooral in de categorie vogels.
Iedereen bedankt voor het kijken en de reacties.
Tjah .... smaken verschillen nu eenmaal ... gelukkig
En inderdaad zoals Johan schrijft, afwijken van "de standaard" is hier niet gemakkelijk.
Was daarom ook maar eens iets anders proberen, en die oranje gloed had gewoon effectief die kleur hoor Theo.
Het was wel een spectaculaire zonsondergang, zelden op deze manier gezien !
Ik zou zo zeggen..ga vooral zo door....het idee is erg goed, vind het iets jammer dat de lichte rand de paal raakt en het licht deel trekt erg de aandacht..maar ga vooral door met out of the box denken, het concept is super,
groetjes,
Loulou
Comment