Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
normaal sta ik op klassiek, maar voor deze opname even naar de zwarte achtergrond geschakeld en.......komt er veel beter uit....
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom mensen foto's bekijken op een witte achtergrond, elke foto komt beter uit op zwarte BG Bouk.
Alle aandacht gaat dan zuiver uit naar de foto en je krijgt de belichting van de foto te zien zoals je 'm zou moeten zien.
Niet voor niks dat elk fotobewerkingsprogramma met donkere achtergrondkleuren werkt
Voor mij persoonlijk zouden ze zelfs die witte/klassieke BG mogen weglaten op BD, of met een systeem werken dat wanneer je de foto aanklikt de BG donker wordt (zoals op verschillende sites het geval is)
elke foto komt beter uit op zwarte BG.
Alle aandacht gaat dan zuiver uit naar de foto en je krijgt de belichting van de foto te zien zoals je 'm zou moeten zien.
Niet voor niks dat elk fotobewerkingsprogramma met donkere achtergrondkleuren werkt
Voor mij persoonlijk zouden ze zelfs die witte/klassieke BG mogen weglaten op BD, of met een systeem werken dat wanneer je de foto aanklikt de BG donker wordt (zoals op verschillende sites het geval is)
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom mensen foto's bekijken op een witte achtergrond, elke foto komt beter uit op zwarte BG Bouk.
Nette foto met mooi zacht licht. In een ideale wereld (dat wil zeggen, die van mij) zouden die paar lichte veertjes niet links van de snavel uitsteken.
Comment