Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hier woon ik
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Hier woon ik
Een beetje een klein F-getal. Alhoewel... De onscherpte achteraan stoort mij niet zo, omdat er nog een paar boompjes achter het dier scherp zijn.
De onderste onscherpe rand zou ik er wel af knippen.
Ik vind wel dat de onscherpte achteraan precies door een bewerking komt. (?) Kan mis zijn he.
(Volgens een filmpje dat ik ooit zag van een fotograaf zou je met f5.6 ook een scherp geheel kunnen halen, daarmee.)facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
-
Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht... Ik vind wel dat de onscherpte achteraan precies door een bewerking komt. (?) Kan mis zijn he.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Onscherpte achter en voor is weldegelijk door de kleine F-waarde, geen bewerking.
Wou ik net zo, om de grootsheid van de omgeving te benadrukken tov die ene oryx.
Comment
-
Leuke foto , in een mooi landschap. Scherp onscherp , de oryx komt er goed uit zo en het landschap staat er opzichzelf ook prima op. Slecht een detail , de oryx een beetje lager en hij had volledig los komen staan. Had misschien ook leuk geweest.
Mooi werk.Gr David
Comment
-
Ik vind het effect van het kleine f-getal net erg mooi en zou dus zéker niet snijden onderin, zo zie je maar hoe smaken verschillen...Mogelijk door een iets ander standpunt (net een beetje vroeger of verder stoppen) zou de oryx losgekomen zijn van de struiken, dan was hij nog mooier geweest.
Grt, Ingrid.Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
http://www.ingridvekemans.com
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtDenk ik niet, hier zie je duidelijk het effect van de warmte
grts
Siegfacebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment
Comment