Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Angry

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Angry

Doe mij maar nr 2, straalt meer agressie van uit.
    Groet Theo
    http://500px.com/diethe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Schitterend beeld Steven met prachtige kleuren !
      1ste mocht voor mij eventueel iets meer naar rechts gestaan hebben zodat er wat meer ruimte was in de kijkrichting maar vind 'm zo ook absoluut héél mooi.
      Qua formaat ga ik absoluut voor de 2/3 versie.

grts
      Sieg
      Ik sluit me helemaal aan bij Sieg - mooie opname!

Grt, Ingrid.
      Ingrid Vekemans Photography
      Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
      http://www.ingridvekemans.com

Comment

Ik ga ook voor de landscape. Wat een waarneming. Wij hebben er ook gezien maar wel een beetje verder.
        1 kleine opmerking, ik zou het rood wat minderen in de colorbalance. Een heel klein beetje en dan komt de agressie nog meer uit .Het is maar een visie van mij hé en dat is zeker geen must
        Groetjes Hilde
        http://hildeg.smugmug.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HildeG Bekijk bericht
          Ik ga ook voor de landscape. Wat een waarneming. Wij hebben er ook gezien maar wel een beetje verder.
          1 kleine opmerking, ik zou het rood wat minderen in de colorbalance. Een heel klein beetje en dan komt de agressie nog meer uit .Het is maar een visie van mij hé en dat is zeker geen must
          bedankt voor je visie . maar persoonlijk zou ik het zonde vinden daar wij toch zo lang mogelijk gewacht hebben voor de zonsondergang en de warme kleurtinten , als je in de exif kijkt is hij genomen om 17,55 in onze tijd
          Namibian tijd 16,55 de zon is er onder om 18,00 uur dus hadden we nog 1 uur te gaan en had nog een 40 minuten te rijden naar het tentenkamp waar je moet zijn voor zonsondergang . Anders ben je de klos en zie je er geen hand voor de ogen . Met
          deze gevaarlijke dieren in de buurt niet aan te raden . En een fikse boete, zelfs tot buiten zetten uit het nationaal park omdat je de regels niet respecteerd . Ik wil maar duidelijk maken dat dit bewust gekozen is voor deze setting te krijgen en kleurtonen .
          toch allemaal bedankt alvast voor jullie reacties en besluit mij met het landschapformaat te kiezen voor afdruk
          vriendelijke groeten Steven

Comment

Ongetwijfeld de tweede !!!! Is wel een beetje heel erg oranje rood voor mij, ken er niets van, 'k zeg maar hoe ik het zie he.
            Zonder twijfel prachtig shot!!! Jaloers jaloers jaloers.
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
              Ongetwijfeld de tweede !!!! Is wel een beetje heel erg oranje rood voor mij, ken er niets van, 'k zeg maar hoe ik het zie he.
              Zonder twijfel prachtig shot!!! Jaloers jaloers jaloers.
              is het zo erg ? mischien kleurkalibratie doen op je scherm . maar zal die van mij ook nog eens nakijken .
              maar als ik mijn foto's laat afdrukken bij de afdrukcentrale komen ze er perfect uit als op mijn scherm .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bagste Bekijk bericht
                is het zo erg ?
                Hoh ja, ik zeg het, voor mij he. Als jij het zo wilt, het is jouw foto en is die is ongetwijfeld heel mooi!
                Ik zou in Godsnaam niet weten hoe ik die kleurkalibratie moet doen trouwens.
                facebook
                Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

De kleur = typische Etosha shot genomen tijdens "golden hour".
                  http://www.theafricabug.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
                    De kleur = typische Etosha shot genomen tijdens "golden hour".
                    10/10 en een bank vooruit

Comment

Working...
                    X