![](http://imageshack.us/a/img833/797/mg0860assmartobject1cop.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
all in focus
Collapse
X
-
-
Re: all in focus
Mooi zacht licht. De omgeving is erg onrustig, maar door het lage contrast vind ik het niet zo'n probleem. Wel vind ik, net als bij de foto van Sieg, hier iets te weinig ruimte aan de onderkant voor de poten. En als dit een crop is, dan zou ik de foto iets tegen de klok indraaien zodat de vos iets minder naar voren hangt. Let wel, mijn persoonlijke mening - indien oneens gewoon negeren.Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops
Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika
-
bij het maken van het beeld was er geen optie voor iets meer ruimte te geven daar er storende takken in het beeld kwamen
had die misschien achteraf gezien misschien kunnen wegshoppen de natuurlijke omgeving wilde ik er bewust bij in een onscherpe toestand zodat de vos er goed uitkomt .
vind persoonlijk niet onrustig maar een aanvulling aan de foto zodat je zijn natuurlijke habitat er bij ziet . het naar voorhangen is zich klaarzetten in de startblokken voor zijn prooi die hij in focus heeft .
toch bedankt voor de heerlijke commentaar Marcel
Comment
-
Knap vosje in zijn eigen omgeving geplaatst.
Hou persoonlijk toch ook meer van een egale bg. Maar k'zou al blij zijn voor mezelf met zo'n eerste plaat hoor!
Voor de rest kan ik me wel vinden bij Marsel zijn commentaar door het iets meer indraaien van het beeld.
Dat deze vos zich fixeert op zijn prooi zie ik toch niet zo. Daarom dat het indraaien hier best kan...
groetjes
Comment
-
Mooi Steven, de omgeving is zoals ze is !
Persoonlijk zie ik het ook liever iets egaler maar ze moeten er niet allemaal hetzelfde uitzien
De schuine houding vind ik wat speelser overkomen dan wanneer je 'm recht zou zetten.
Zo zie je, smaken verschillen .... gelukkig maar.
Deze vos ben ik ginder ook tegengekomen, iets valer van kleur en veel kleiner toch ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
het schuine aspect in de foto vind ik inderdaad een meerwaarde
zoals je ziet zit hij met het snuitje in de wind daar het gras naar links overheld
de speling van de schuine lijn achterin de foto rechtonder naar linksboven
en dan de vos linkonder naar rechtboven op het sterke punt . en komt dit lijnenspel veel speelser over zoals je zegt .
is inderdaad het kleinere vosje . is genomen met de 600 mm canon 5D had hem helemaal dichtgeknepen dus meer egaler ging niet .
hij stond al op f4 . bedankt voor het kijken
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door frokkel Bekijk berichtVind deze toch ook wel heel mooi !
Groeten
Comment
Comment