Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Staat er mooi op Maurice en het is ondertussen duidelijk met hoeveel personen jullie in de hut verblijven moet daar een redelijke gezellige drukte zijn
In ieder geval wederom een prachtige pose van de bekende visarend (BV)
heel mooi Ik ben momenteel opzoek naar foto's van vogels die aan het landen of net opvliegen. Het doel van de foto's is er beelden van te maken in klei of ander materiaal. Ik volg momenteel kunstonderwijs in Roeselare.
zware bestande moet het niet zijn. Als ik al iets heb van verschillende vogels en van verschillende standpunten zou ik al heel ver staan. kun je daarbij helpen of hoe leg je dat aan om dit onderwerp op forum te zetten?
Comment