Weeral dat tv vrouwtje. Het licht zat wat verkeerd hier. Maar het was een bewolkte dag ook... niet ideaal dus.(maar om te testen...)
moeilijke uitsnede kunnen maken. Dus dan maar vierkante uitsnede gemaakt.
1.6 crop factor is een leuk voordeel natuurlijk.
Het filmen wat ik voornamelijk voor het gezin zal gebruiken kan ik ook toepassen in het veld uiteraard.
continu autofocus. Gaat wel gaan hunten voor de scherpte (vooral bij bewegende beelden) Bij min of meer statische beelden heel goed!
beter dan de 60d in ieder geval.
Leuk toestel met vernieuwende functies. touch screen is leuk om mee te werken, wel even wennen maar dat lukt wel vlot.
5 fps is voor mij toch voldoende. lcd scherm is super, mooi kleur.
Stond in twijfel tussen 650d en de 60d. Heb beiden in mijn handen gehad. de 60d voelt beter aan in de hand. zwaarder, grotere zoeker!. en schermpje bovenaan rechts zoals de pro toestellen (handig).
Voor de rest beiden identiek naar mijn gedacht.
Gekocht bij mediamarkt. Laagste prijs gekregen zoals deze nu te koop staat bij camera express. Voor die prijs, kwaliteit een leuk toestel.
Hopelijk komt de zon er binnenkort aan!
moeilijke uitsnede kunnen maken. Dus dan maar vierkante uitsnede gemaakt.
1.6 crop factor is een leuk voordeel natuurlijk.
Het filmen wat ik voornamelijk voor het gezin zal gebruiken kan ik ook toepassen in het veld uiteraard.
continu autofocus. Gaat wel gaan hunten voor de scherpte (vooral bij bewegende beelden) Bij min of meer statische beelden heel goed!
beter dan de 60d in ieder geval.
Leuk toestel met vernieuwende functies. touch screen is leuk om mee te werken, wel even wennen maar dat lukt wel vlot.
5 fps is voor mij toch voldoende. lcd scherm is super, mooi kleur.
Stond in twijfel tussen 650d en de 60d. Heb beiden in mijn handen gehad. de 60d voelt beter aan in de hand. zwaarder, grotere zoeker!. en schermpje bovenaan rechts zoals de pro toestellen (handig).
Voor de rest beiden identiek naar mijn gedacht.
Gekocht bij mediamarkt. Laagste prijs gekregen zoals deze nu te koop staat bij camera express. Voor die prijs, kwaliteit een leuk toestel.
Hopelijk komt de zon er binnenkort aan!
Comment