Update:
Groeten,Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Torenvalk, iets anders... (+update)
Collapse
X
-
Torenvalk, iets anders... (+update)
Labels: Geen
-
-
-
-
Re: Torenvalk, iets anders...
Oorspronkelijk geplaatst door Dafoto Bekijk berichtSuper !!
Wat een actie foto.Groet Theo
http://500px.com/diethe
Comment
-
Knappe opname.
Grt, Ingrid.Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
http://www.ingridvekemans.com
Comment
-
-
Mooi pose Raf
Maar voor mijn persoonlijke smaak veel te licht afgewerkt waardoor de natuurlijke kleuren van dit vrouwtje wat verloren gaan.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooi pose Raf
Maar voor mijn persoonlijke smaak veel te licht afgewerkt waardoor de natuurlijke kleuren van dit vrouwtje wat verloren gaan.
grts
Sieg
hoe zou je dat dan aanpakken ? of bedoel je alleen de lichtere delen van de vogel .en de zwarte markeren .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bagste Bekijk berichtmaar als hij donkerder zou afwerken gaan de details verloren in het zwart
hoe zou je dat dan aanpakken ? of bedoel je alleen de lichtere delen van de vogel .en de zwarte markeren .
Ik zie dat Raf ook gebruik maakt van CS6 dus die mogelijkheid was er wel in ACR6
Nu heb je vooral hard belichtte delen op de vogel haar rechterkant die volgens mij wel terug te halen waren.
Uiteraard ga ik uit van een foto die ik hier zie en niet van het originele bestand want dat ken ik niet.
Ik probeer enkel maar om te zeggen wat ik zou veranderen aan een foto naar mijn persoonlijke smaak, ik zeg niet wat een TS moet doen met z'n foto.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtToch niet Steven, het is best mogelijk om het wit, de hooglichten, de schaduwen en de zwarten apart te regelen in ACR6.
Ik zie dat Raf ook gebruik maakt van CS6 dus die mogelijkheid was er wel in ACR6
Nu heb je vooral hard belichtte delen op de vogel haar rechterkant die volgens mij wel terug te halen waren.
Uiteraard ga ik uit van een foto die ik hier zie en niet van het originele bestand want dat ken ik niet.
Ik probeer enkel maar om te zeggen wat ik zou veranderen aan een foto naar mijn persoonlijke smaak, ik zeg niet wat een TS moet doen met z'n foto.
grts
Sieg
persoonlijk wist ik zelf niet dat die optie er was in cs 6 omdat ik zelf nog met de cs5 werk .en zo ook weer wat heb bijgeleerd en mischien wel aanschaf .
wat voor jezelf heel gewoon lijkt is voor anderen soms een nieuwe ontdekking en leerrijk . met als resultaat betere foto's
en daar draait het toch om . vind jou commentaren altijd verrijkend . en de update vind ik alleszins ook beter nu .
groetjes steven
Comment
-
Was mij bijna ontgaan !
Vind de update de beste !
Groeten
Comment
Comment