Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Prachtig beeld, mooie compositie, je zou de foto ietsjes meer pit kunnen geven door wat met helderheid, verzadiging en contrast toe te voegen, in nuance hoor, het zachte licht is erg mooi,
groetjes,
loulou
dank voor jullie reactie !
Loulou, ik hoor graag de mening en de tips van de kenners , maar met de tip om hem meer helderheid en contrast te geven ben ik het niet helemaal eens , ik had dat namelijk geprobeerd en net dat maakte de foto minder zacht en sober , persoonlijk fotografeer ik graag de onderwerpen zoals ik ze op dat ogenblik zie zonder daar al teveel aan te veranderen en dat de leeuw zo in de lichte weidse omgeving stond sprak met net aan ,door contrast en verzadiging aan te brengen maak je er een donkerdere foto van wat ik net niet wil.
idd naar het einde van de reis hadden we nog geen enkele leeuw gezien we vreesde dat we zonder een leeuw op foto terug naar huis moesten enkele uren hebben we rondgereden en daar stond de koning der dieren! dank voor uw reactie grtjs.
Zoals gezegd heb ik jullie tips gevolgd en idd het resultaat is erg mooi zonder de foto harder te maken en de sfeer stuk te maken , ik hoop jullie mening over de update te horen ! Groeten , Linda.
Een mooie! De update is beter, maar misschien was het beter om enkel de leeuw wat opte lichten, of toch de lucht niet. Die laatste ziet er nu wat te wit uit.
Comment