Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
- mocht het licht iets frontaler gehad hebben
- de koe had in dit geval ook beter iets meer links in beeld gestaan
- dat achterwerk daar links van die andere koe dat zit daar ongelukkig
het beestje ziet jou anders precies wel zitten en gezien de titel is dan misschien wederkerig ?
Wat bedoel je ? De binnenkant van de oren en de neusgaten ? :-D
Ik zou zeker de schaduwkant van de kop oplichten, eventueel ook de voorgrond. Het valt me nu ook op dat het achterwerk van dat ander koebeest er ongelukkig op staat.
- mocht het licht iets frontaler gehad hebben
- de koe had in dit geval ook beter iets meer links in beeld gestaan
- dat achterwerk daar links van die andere koe dat zit daar ongelukkig
het beestje ziet jou anders precies wel zitten en gezien de titel is dan misschien wederkerig ?
Ben ik het mee eens... Ook eens met vropa, de schaduwkant van de kop en grond is wat donker. Het is natuurlijk niet gemakkelijk om foto's te maken van bewegende onderwerpen op 12mm ivm de achtergrond die je moeilijker onder controle kunt houden dan bij landschappen of met meer mm's.
70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com
Als groot bewonderaar van jou werk , ben ik hier niet overtuigd. Lijkt mij enorm moeilijk om die groep dat individu en daarbij het landschap samen met het licht te beheersen. De schaduwkant van de koe is me ook te donker. De spreiding van de groep staat ook niet lekker in beeld.
Comment