Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
klein beetje bijgesneden, maar niet echt veel gecropt, scherpte lag meer op het kuiken dan op de adult, zie nu dat de kleuren ook niet echt zijn zoals het moet (beetje te blauw), sorry... beetje te enthousiast geweest omdat het toch wel een speciale soort betreft denk ik
Altijd een moeilijk gegeven , twee vogels in beeld brengen met een telelens. Je moet echt al zoeken naar de juiste compositie en onderlinge afstand om de scherpte juist te kunnen leggen. Neem jezelf de tijd om te wachten tot dat de vogels op één lijn zijn. De onscherpte van het volwassen exemplaar stoort me hier.
Ik kan je enthousiasme wel begrijpen " geweldige soort deze kuifduikers"
Comment