Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
zonder trampoline? Knap, vraag me af of het niet nog beter wordt zonder dat beetje groen.
Nu ik hem nog eens opnieuw bekijk, zou een vierkante crop het hier niet goed doen?
kanjer van een hond, wat is er met zijn oren en staart gebeurd? Weggeshopt? leuk moment, zou het groen ook laten staan, kan me voorstellen dat het anders op ene montage gelijkt.
Oorspronkelijk geplaatst door michel elootBekijk bericht
kanjer van een hond, wat is er met zijn oren en staart gebeurd? Weggeshopt? leuk moment, zou het groen ook laten staan, kan me voorstellen dat het anders op ene montage gelijkt.
zen oren zijn normaal, waarschijnlijk door de sprong vallen ze naar achter. en zen staart hebben we moeten laten afzetten wegens te ontstuimig (zweepeffect)
Comment