Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Schitterende pose Johan van waar komen die donkere vegen rechtsonder bij je naam ?
grts
Sieg
Aan de linkerkant heb ik een stuk struik weggecloond en aan de rechtse kant niks.
volgens mij is dit schaduw.
Het water had geen rimpeltje (dus het was bijna windstil)en het beeld is van net voor touchdown.
Ik had het ook gezien maar heb het niet weggehaald om die reden
Vind je het beter zonder , dan haal ik het wel weg?
Aan de linkerkant heb ik een stuk struik weggecloond en aan de rechtse kant niks.
volgens mij is dit schaduw.
Het water had geen rimpeltje (dus het was bijna windstil)en het beeld is van net voor touchdown.
Ik had het ook gezien maar heb het niet weggehaald om die reden
Vind je het beter zonder , dan haal ik het wel weg?
Johan
achzo ik dacht dat het lucht was Johan, wel zéér rustig water dan !
Voor mij moet je het niet weghalen hoor
schitterende foto hier neergezet
zie alleen een rare donkere vlek onder de poten
dacht eerst op mij scherm zo te zijn maar is toch op de foto te zien kan die er niet af
Comment