Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Technisch is dit zeker een geslaagde foto hoor Danny. Maar wat mij er aan stoort is het oog dat open is. Het lijkt wel een gat van een schotwond. K weet niet of het dat is wat het totaal beeld dan ook wat minder maakt, maar het kijkt wat vreemd.
Ma ge zult er wel nog een heleboel andere hebben die dan wel weer helemaal top zijn hé
Groetjes,
Myriam
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8 www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Mijn oog viel, bij de eerste aanblik, onmiddellijk op de onscherpe vin (+schaduw) in de achtergrond. Wat niet de bedoeling is, neem ik aan? Denk door de vorm en doordat het een donker element is in een verder licht en zacht kleurenpalet. Eist voor mij iets te veel aandacht op.
Comment