Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik zie de reflexie van een huis in het oog van de struisvogel dus ik zou er niet aan komen , anders ga je dat nog meer naar voor brengen
Vraag me niet waarom maar ik vind dat struisvogels intrigerende koppen hebben dus vind k dit wel een leuke opname vol detail
Greets, Lena
--------------------------------------------------------------- Don't blame the Canon, blame the canonnier!!! www.lenafotografie.be
Aansprekend beeld. Haarscherp. Krap kader maakt het nog indringender. Knap.
Met zo'n grote oogbollen vraag ik me af waar die hersenen dan nog zitten. Zal er wel mee te maken hebben dat het domme dieren zijn.
Ik weet niet hoe het komt, maar als ik zo'n struisvogelkop zie, begin ik altijd op zijn minst te glimlachen. Bij dit fraaie, scherpe, detailvolle plaatje had ik het ook.
Grt. Jef
Ik weet niet hoe het komt, maar als ik zo'n struisvogelkop zie, begin ik altijd op zijn minst te glimlachen. Bij dit fraaie, scherpe, detailvolle plaatje had ik het ook.
Grt. Jef
Ik heb deze kop ook frontaal en moet eerlijk bekennen dat zo'n beeld ook bij mij een glimlach afdwingt, nog meer bij het frontale beeld dan bij het profiel.
Comment