Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roerdomp.....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Roerdomp.....

Met al de roerdomp geweld hier, ook een poging van mijnentwege.

Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Re: Roerdomp.....

Alvast een heeeeel goeie poging Robert, maar ik mis toch een beetje scherpte in het totaalbeeld, mssn beetje te veel gecropt?
    En ook hier weer, net zoals bij Frokkel, zou ik hier een ander formaat kiezen 3/2 bv.
    Groet Theo
    http://500px.com/diethe

Comment

Eerlijk Robert .... deze is slecht
      ik zou zeggen wissen en opnieuw proberen , ik heb al veel beter plaatjes gezien van jou .
      grtz Dieder
      Nikon D7000 en D7100 -- Sigma AF 150-500mm f5-63 DG OS HSM Nik . Canon G10
      http://www.google.com/profiles/dieder.plu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door diethe Bekijk bericht
        Alvast een heeeeel goeie poging Robert, maar ik mis toch een beetje scherpte in het totaalbeeld, mssn beetje te veel gecropt?
        En ook hier weer, net zoals bij Frokkel, zou ik hier een ander formaat kiezen 3/2 bv.
        Origineel vliegt hij uit het beeld en ik had niet veel zin me met PS bezig te houden.

Oorspronkelijk geplaatst door witteplu Bekijk bericht
        Eerlijk Robert .... deze is slecht
        ik zou zeggen wissen en opnieuw proberen , ik heb al veel beter plaatjes gezien van jou .
        grtz Dieder
        Ik weet het Theo. Me een beetje laten vangen door mijn enthousiasme. Zal het nooit meer doen.

Toch bedankt allebei voor de eerlijke commentaar.
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door diethe Bekijk bericht
          Ik volg.

Eric

Comment

Working...
          X