Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
@ Danny, Wim en Ludwig ; Ik schrik er niet echt van dat de reacties hierover gemengd zijn, was bij mij ook met twijfel in het begin.
Maar de flou komt nu eenmaal door riet in de voorgrond, en ik heb dat riet uiteraard laten staan en niet verwijdert ter plaatse.
Een stuk van de onderkant snijden had ik uiteraard wel gekund maar dan maakte ik de compositie in mijn ogen naar de knoppen en kreeg ik een mooi vogeltjes in een te strak gekaderd frame.
Tevens zit de staart ook achter het riet en zou door het afsnijden van de onderkant er meer op geleken hebben alsof er iets was fout gegaan.
Toch bedankt voor jullie eerlijke mening dat apprecieer ik ten zeerste, aangezien ik dat zelf ook altijd geef
Owja ... de volgende van deze mooie soort is dan speciaal voor jullie, zeker nog eens terug komen kijken
zeer mooi, en soort die ik nog nooit zag, mooie pose zo met het bekje open . En de flou ... doordat de tak aan de uiteinden (vooral onderaan) in de flou verdwijnt vind ik het wel een mooi bij deze foto
Comment