Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Ik vind dit toch wel een mooi plaatje hoor! Leuke pose van deze gans heb je goed vastgelegd en ik zie ook veel detail in de vleugels en het verenkleed! Wel akkoord met de bemerkingen van Sieg.
Grt. Jef
Dat was ook mijn eerste gedacht. Ik vind dit een heel leuke en originele plaat.
De gans dirigeert en niet de fotograaf in dit geval...maar die heeft wel op het leukste moment op het knoppeke gedrukt, mijn gedacht.
En wat is de juiste kant dan op zo'n uniek moment....daar waar dat ge juist staat natuurlijk en niet langs de andere kant met een betere lichtinval, want dat beest gaat dat niet nog eens overdoen zun
Foto's trekken van beesten doet ge niet gelijk statische onderwerpen trekken en het zijn ook geen modellen die je kan sturen in de juiste pose en volgens de juiste lichtinval.
Dit is veel moeilijker en heeft mijn volste respect !
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Dat was ook mijn eerste gedacht. Ik vind dit een heel leuke en originele plaat.
De gans dirigeert en niet de fotograaf in dit geval...maar die heeft wel op het leukste moment op het knoppeke gedrukt, mijn gedacht.
En wat is de juiste kant dan op zo'n uniek moment....daar waar dat ge juist staat natuurlijk en niet langs de andere kant met een betere lichtinval, want dat beest gaat dat niet nog eens overdoen zun
Foto's trekken van beesten doet ge niet gelijk statische onderwerpen trekken en het zijn ook geen modellen die je kan sturen in de juiste pose en volgens de juiste lichtinval.
Dit is veel moeilijker en heeft mijn volste respect !
Waar is hier een knopje 'vind ik leuk' ? ;-)
BD1729BE - Wim SWERTS - Nikon D600 + divers glaswerk tussen 28 en 300mm
Comment