Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Tja sommige mensen vinden dit maar een saaie plaat wss in vgl met speciale soorten die hier passeren zoals een roodborsttapuit oid
Ik vind de vignetting niet mooi en jammer dat de reflectie gebroken is, ook zou ik dat traanvocht oid aan zijn oog wegclonen. Voor de rest, ja het is een ok foto, maar niets speciaals.
70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com
Ik zou zeker niets wegclonen, een dier in de natuur is een dier in de natuur. Ik heb hier ook al saaiere versies van de meerkoet zien passeren. Het zwart in dit beeld goed onder controle. Zoals de voorganger zegt...Degelijke foto
Comment