Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Geraak niet uitgekeken op deze vogel!
Verleden jaar wist ik zelfs nog niet dat deze hier voorkwamen !
Weer een knappe foto !
Groeten
Ik vind ze ook heel fascinerend, ook ik wist tot voor kort niet van hun bestaan.
'k heb 'm toevallig ontdekt, nog geen 500 m van thuis, dus even tijd... dan rap met de fiets tot daar en schieten maar.
Bedankt voor je ractie Wim.
Staat er mooi op. Perspectief is wel eigenaardig. De foto is vanonder naar boven gefotografeerd. Dit terwijl dat plantje toch niet zo groot wordt. Zal wel op een dijk gestaan hebben? Dit viel mij meteen op.
Oorspronkelijk geplaatst door David VerdonckBekijk bericht
Staat er mooi op. Perspectief is wel eigenaardig. De foto is vanonder naar boven gefotografeerd. Dit terwijl dat plantje toch niet zo groot wordt. Zal wel op een dijk gestaan hebben? Dit viel mij meteen op.
Idd David, foto is genomen vanuit de auto, tapuitje zat op een overjaarse teunisbloem temidden van een verkeersrotonde (deze rotonde is wel gelegen in een stuk industrieterrein dat nog niet echt in gebruik is genomen, daarom is er daar ook geen verkeer).
Comment