Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Een stopje minder licht had 'm mooier gemaakt denk ik, tevens redelijk hard licht op de leuningen van de zetel.
Ook zou ik de vlekken op de parket even aanpakken.
Leuk! Mooie kleur stoeltje ook.
Hoe heb je dat gedaan met die mooie egale donkere achtergrond?
Ik heb ze gewoon in de huiskamer gefotografeerd en dan de achtergrond erachter gephotoshopt. Ik lees aan de reacties dat ik nog e.e.a. moet bijwerken. Dat zal nog doen en een update plaatsen als dat gewaardeerd word
Deze hondjes zijn heel goed afgericht en doen alles voor een hondenkoekje. Zelfs netjes zitten voor de fotograaf. En als dan het baasje naast je staat dan willen ze ook nog eens de goede kant op kijken. Dit zijn echte rashondjes prachtige schattige dieren. Ik heb een hele serie met ze gemaakt. Erg leuk om te doen!
Tot voor honderd jaar bedoelden ze met 'border terrier' gewoon een klein mormel dat in de borderstreek (grens Engeland-Schotland) op ongedierte joeg. Toen speelde kleur of vachtlengte geen rol, enkel het rap kunnen killen van ratten en ander ongedierte.
Zelfs de Dobermann, Duitse Herder, Boxer etc zien er pas de laatste 50 jaar uit zoals ze er nu uitzien. 100 jaar terug zagen die er heel anders uit. En t zijn alledrie 'gemaakte' rassen.
Onder 'echte rashonden' versta ik rassen die al 1000 jaar niet meer veranderd zijn, zoals de greyhound ...
Comment