Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Benaderen tot op 2m Johan , dat zijn tamme in een voliere zeker ?
Hier bij ons zijn zowel de mannetjes als de vrouwtjes héél schuw.
grts
Sieg
Ze zitten op t werk op een omheining vlakbij een dienstweggetje. Vanuit mijn wagen kan ik gerust een kwartier foto's maken zonder dat ze wegvliegen. Als ik zou uitstappen, zouden ze ook wel weg zijn. Ik heb eens in de exifs gezien, en t was geen 2 meter, maar 5. Het leek dichter ... Toch nog vrij dichtbij. Met mijn 100-400 kan ik hun vrij beeldvullend krijgen.
Last edited by johan de man; 16 april 2012, 16:44.
In mijn tuintje zit er soms ook n mannetje roodborsttapuit, bovenin de krulwilg. Als mijn buurman in zijn tuin aan t werken is, blijft die gewoon zitten.
Comment