Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Geen idee of jullie hem showcasewaardig vinden, ik vind hem geweldig omdat het niet simpel is om dit te trekken, 4 honden van 2 verschillende baasjes en een pupje van 14 weken oud.
Maar dat terzijde, tips zijn altijd welkom!
Een correcte foto van 4 schattige beestjes, alleen jammer dat de rechtse niet en beetje meer aansluit.
Dat is dan ook mijn hondje
En de andere 3 zijn van een vriendin.
Mijn hondje is hééél relax op deze foto, normaal doet hij zij oren niet naar voor.
Dus ik begrijp dat het voor een 'buitenstaander' jammer is, maar voor mij is deze zalig!
Idd, helemaal niet gemakkelijk om te fotograferen. In de eerste plaats moet ieder hondje afzonderlijk er goed op staan, maar moet je ook rekening houden dat het dikwijls niet simpel is om een groot aantal honden te vragen hun houding te controleren, zeker niet als daar een pup tussen zit...
Idd, helemaal niet gemakkelijk om te fotograferen. In de eerste plaats moet ieder hondje afzonderlijk er goed op staan, maar moet je ook rekening houden dat het dikwijls niet simpel is om een groot aantal honden te vragen hun houding te controleren, zeker niet als daar een pup tussen zit...
Bedankt! Het is idd niet makkelijk om die op hetzelfde moment naar de lens te laten kijken.
Oorspronkelijk geplaatst door David VerdonckBekijk bericht
De verzameling bruintinten zijn ook leuk.
Ja, ze passen echt héél goed bij elkaar Zowel qua karakter als qua uiterlijk.
Comment