Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Dit "vlugge duikertje" heb je mooi kunnen vastleggen! Ik ben ervan overtuigd dat er geen mogelijkheid was om een lager standpunt in te nemen, anders had je dit zeker gedaan. Spiegeling van het kopje vind ik wel mooi in dat blauwe water!
Grt. Jef
Afgebeelde vogel is een Dodaars (met eind-s). De foto is voor mij iets te centraal opgebouwd, mist wat scherpte en het wit is er wat over. Bevat ook nogal wat ruis.
Tip : om ruis te vermijden met de 7D moet je, zoals met de meeste camera 's, zeker de belichting juist hebben : liever iets erover (en daarna in de nabewerking iets terugtrekken) dan eronder. Rechts aligneren heet dat. Ik las wel eens dat het beste resultaat bereikt wordt als je in de nabewerking de belichting met 0,2 dient te verlagen.
Comment