Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
...zonder gras voor mij. Graspiepers genoeg gezien dus heb er ook op een paaltje, op de prikkeldraad,... maar mijn voorkeur gaat nog altijd uit naar de plaats waar ze hun naam alle eer aan doen, in het gras dus
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Mooie foto, in zijn habitat, maar je hebt wel zijn pootjes afgesneden, en dat is echt spijtig.
Mvg.
Iedereen bedankt voor de commentaren
Maurice, ik heb zijn pootje niet afgesneden al moet ik toegeven dat het er wel heel fel op lijkt. Van zijn rechtse poot zie je nog de teentjes in het gras zitten. De linkse poot, verdwijnt achter de drie grasprieten die mekaar kruisen en wat van daaruit naar beneden loopt naar de rand van de foto is geen poot meer maar een dor grassprietje of zo wat heel fel op een pootje lijkt.
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Comment