Afgelopen donderdag bij goed weer er nog eens een ganse dag op uit getrokken om te fotograferen. Heel vroeg opgestaan natuurlijk, ginds aangekomen bij zonsopgang. Na 10 foto's genomen te hebben zag ik plots iets pinken op het scherm van m'n camera... batterij plat... en geen reserve batterij bij. De woorden die ik toen gebruikt heb zal ik hier maar niet neerschrijven... Al een geluk bij een ongeluk had ik m'n tweede toestel bij, wat ik normaal gezien nooit meeneem! Het is als naar een oorlog gaan zonder wapens... volgende keer toch beter opletten !!
In de late namiddag ben ik dan naar de bekende plaats gereden van de velduilen, daar aangekomen stond er al een horde fotografen in aanslag, netjes naast elkaar en deze keer zonder ruzie te maken. Ik heb ze geteld, het waren er 35 !! Ze stonden allemaal zich te vergapen naar een velduil die veel te ver weg zat. Dit is niks voor mij en ben dan doorgereden naar een plaats waar ik in het verleden ook al eens velduilen gespot heb. Daar aangekomen zat deze jongen lekker op mij te wachten... en ik was er helemaal alleen...
Bedankt voor het kijken!
In de late namiddag ben ik dan naar de bekende plaats gereden van de velduilen, daar aangekomen stond er al een horde fotografen in aanslag, netjes naast elkaar en deze keer zonder ruzie te maken. Ik heb ze geteld, het waren er 35 !! Ze stonden allemaal zich te vergapen naar een velduil die veel te ver weg zat. Dit is niks voor mij en ben dan doorgereden naar een plaats waar ik in het verleden ook al eens velduilen gespot heb. Daar aangekomen zat deze jongen lekker op mij te wachten... en ik was er helemaal alleen...
Bedankt voor het kijken!
Comment