Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Kijk, daar ben ik nu eens echt jaloers van.
Wij hebben een langharige Alaskan Malamute van 7 maanden oud en dat beest weigert om zich te laten fotograferen, ofwel is hij doodmoe en ligt hij daar te puffen (en ik ook) en dat is nu ook geen zicht, ofwel is hij fris en dan staat hij geen moment stil, erger : als hij me ziet komt hij direct op me afstormen met zijn voorlopige 36 kilo en hapt naar alles wat hij niet kent, liefst van die zwarte dinges met buizen erop. Ik heb al wijselijk besloten dat de klassieke zonnekap geen noemenswaardige bescherming biedt (leve de filters) en de autofocus heeft het al even moeilijk.
We hebben al van die insectentrucs geprobeerd : half uurtje in de frigo, helpt niet.
24 uur in de diepvries bij -25° helpt nog véééééél minder, integendeel .
Sneeuw ? Ja er was even wat sneeuw deze winter maar dan wordt het echt moeilijk met de belichting, hij rolt zich in de sneeuw en dan wordt hij pas wild.
Iemand tips ?
Vastleggen met een speciale nylonband met dezelfde brekingsindex als die van lucht ? Nog een jaar wachten ? Hondenpsycholoog ?
Kijk, daar ben ik nu eens echt jaloers van.
Wij hebben een langharige Alaskan Malamute van 7 maanden oud en dat beest weigert om zich te laten fotograferen....
Comment