Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Eerste indruk:vèèl foto , weinig onderwerp,maar het onderwerp staat er wel goed op
Je hebt toch da beestje zijn/haar huisje sneeuwvrij gemaakt nadat ie voor u geposeerd had??!
Eerste indruk:vèèl foto , weinig onderwerp,maar het onderwerp staat er wel goed op
Je hebt toch da beestje zijn/haar huisje sneeuwvrij gemaakt nadat ie voor u geposeerd had??!
Het was de bedoeling om er veel sneeuw bij te hebben...ik denk er altijd een verhaaltje bij als ik aan het fotograferen ben en hier was het voor mij dat het roodborstje zijn ondergesneeuwde huisje aan me toont, terwijl hij verbouwereerd naar de vele sneeuw kijkt. (tja, ik heb veel fantasie ;-))
En nee, ik heb zijn huisje niet vrijgemaakt, zo erg vond hij het volgens mij niet ;-)
@Sieg en Eric: ja, zou kunnen dat oogcontact beter was geweest, maar hij sprong maar even op het huisje en er dan weer af, en heeft me dus niet aangekeken...vandaar...
Bedankt voor de commentaren!
Grt, Ingrid.
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Ik denk dat je deze foto niet moet bekijken op het roodborstje zelf, maar meer de gehele foto. Het roodborstje alleen kijkend naar de sneeuw. In dat opzicht vind ik de foto geslaagd.
Moest het echt om het roodborstje alleen gaan, dan zou ik de uitsnede anders gemaakt hebben, maar ik denk niet dat dat hier de bedoeling was.
Comment