Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Naast de safaris stond vorig jaar ook een ecoreis naar Canada op het programma. Hoog tijd dat ik daaruit ook wat plaatjes toon. Deze kerel was duidelijk iets op het spoor, hij ging zijn neus achterna:
Ik heb de indruk dat hij erg ver was en je sterk hebt moeten croppen? Ook vind ik de compositie wat saai, met de beer in het midden van het frame (qua hoogte). Wel mooie waarneming met zijn neus zo.
70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com
Ik heb de indruk dat hij erg ver was en je sterk hebt moeten croppen? Ook vind ik de compositie wat saai, met de beer in het midden van het frame (qua hoogte). Wel mooie waarneming met zijn neus zo.
Nee hoor, dit is op zo'n 75m afstand. Genomen vanaf de boot van TideRip tours, in Knight Inlet (een van de weinige die daar mogen komen). Veel korter komen ze niet, want ze willen de dieren niet storen (zoals het hoort).
Ik kon wss korter, maar wou de beer fotograferen in zijn omgeving.
Comment