Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ondanks het grijze weer is dit toch een geslaagd plaatje Olivier
Mooie pose met die omgedraaide kop en leuke compo.
Je mist inderdaad wat de kleurschakeringen wegens het ontbreken van zonlicht.
Pose is mooi, contrast en scherpte net niet denk ik. Je EXIF zeggen dat deze op 800mm gemaakt is. Is dit je 400mm f5.6 met een 2x converter? Dat kan een hoop verklaren want ik denk niet dat dat een ideale combinatie is.
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Pose is mooi, contrast en scherpte net niet denk ik. Je EXIF zeggen dat deze op 800mm gemaakt is. Is dit je 400mm f5.6 met een 2x converter? Dat kan een hoop verklaren want ik denk niet dat dat een ideale combinatie is.
Waarschijnlijk te lage sluitertijd gebruikt voor de perfect r.tescherpe foto.
Maar op mijn 23inch scherm met hoge resolutie vind ik hem zeer goed geslaagd.
contrast en scherpte konden idd nog iets meer aangepast en idd nog beter hoor! thx alvast daarvoor.
geen 400mm met 2X. Maar de sigma 300-800mm. op 800mm's vanaf rijstzak op ongeveer 50 meter afstand
Voor het sigmamonster op een rijstzak is 1/250s waarschijnlijk iets te min. f5.6 ipv f9 had je sluitersnelheid omhoog kunnen halen. deze lens is toch scherp genoeg bij f5.6 als ik de reviews mag geloven
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Comment