Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door saintlambertBekijk bericht
Blijkbaar genomen met een al iets oudere 5 Mpixel camera maar prachtig resultaat
Klopt , is ook eentje uit mijn archief en genomen met mijn oude compactcamera
Olympus C5050 .
Prachtcamera waar ik veel plezier aan heb beleefd onderwater ( staat trouwens te koop )
Bedankt voor het beoordelen
Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
Volgens mij zien we deze maandag terug in de HOF.
Zou het zeker en vast verdienen vind ik.
Knap werk.
Mooie streek overigens, ben ook al een par keer in L'Estartit geweest, met de Medes Eilanden, Rocka Mora, calla Pedrosa enz ...
Dank u wel Theo .
Ik hoop ook nog is op een HoF plaatsje
Misschien deze of de http://forum.belgiumdigital.com/f40/...on-401139.html.
L'estartit is inderdaad een beetje een onderwaterparadijs aan de Middellandse Zee
Ik ben er mss wel 15 jaar na elkaar geweest en de tandbaarzen roepen mijn naam al als ik aan de Medes eilanden verschijn
Groetjes en nog bedankt voor de leuke commentaar
Luc
Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
toevallig eens in deze afdeling verzeilt geraakt ,waw en wat kom ik hier tegen ,echt een topplaat ,zeer knap gedaan ,prachtig licht ,mooi van compo enz ..zalig
Comment