Ika, de zwarte Duitse Herder...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ika, the black beauty...
Collapse
X
-
-
Re: Ika, the black beauty...
goed gefotografeerd. mooie dof en mooi de ogen er laten uitkomen. volgens mij een hele mooie. het enige wat mij wat stoort is dat de witte plek achter het onderwerp de aandacht wat wegtrekt van de ogen. Met deze kleur ogen op de donkere vacht moet normaal gezien je aandacht meteen naar de ogen getrokken worden.
Waarom niemand er hier op reageert? och ja, het moet volgens velen hier eerder een speciaal beestje zijn dan een goede foto. maar dat doet zeker niets af aan de foto.
Comment
-
Vind hem ook mooi. Inderdaad een knappe DOF, scherp op deze prachtige ogen. Kijkrichting maakt de foto af.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Hey Ans,
Ik denk dat de reden waarom er weinig reacties op komen is dat de foto niet optimaal verscherpt is.
Normaal gezien zouden de ogen direct de aandacht moeten trekken, maar de scherpte ligt er niet echt op, de neus is scherper ... dus eventueel nog eens proberen nabewerken
Over de hond, uiteraard een prachtdier
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeroenaerts Bekijk bericht... Waarom niemand er hier op reageert? och ja, het moet volgens velen hier eerder een speciaal beestje zijn dan een goede foto. maar dat doet zeker niets af aan de foto.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtIs volgens mij een redelijk boude uitspraak ...
misschien back on topic nu.
greets,
Jeroen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtHey Ans,
Ik denk dat de reden waarom er weinig reacties op komen is dat de foto niet optimaal verscherpt is.
Normaal gezien zouden de ogen direct de aandacht moeten trekken, maar de scherpte ligt er niet echt op, de neus is scherper ... dus eventueel nog eens proberen nabewerken
Over de hond, uiteraard een prachtdier
grts
SiegIngrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
http://www.ingridvekemans.com
Comment
-
-
Heel erg bedankt voor jullie reacties!!!
Ik kijk eens of er nog iets te doen valt aan de scherpte op de oogjes. Idd, bij nader inzien, ligt de scherpte vooral op de neus...
Ik kan me dus wel vinden in de opmerking van Sieg.
Comment
-
Beste,
Ik vind dit een heel mooie foto. Alleen het feit dat je ze niet dagelijks "op deze wijze gefotografeerd" ziet is al een pluspunt en maakt de foto heel waardevol. 't Is idd de geringe dof die de foto dus heel bijzonder maakt. Voor mij (maak 1000-den hondenfoto's per jaar) mag je er absoluut niks aan veranderen....
Keep up the good work!
Groeten,
RobExactemundo!
Comment
-
Heel mooie hondenkop (of moet ik hier ook al 'hoofd' zeggen?) maar de onscherpe romp vind ik te groot.
Een vierkante uitsnede van de kop zou m.i. de foto veel verbeteren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thefonz Bekijk berichtBeste,
Ik vind dit een heel mooie foto. Alleen het feit dat je ze niet dagelijks "op deze wijze gefotografeerd" ziet is al een pluspunt en maakt de foto heel waardevol. 't Is idd de geringe dof die de foto dus heel bijzonder maakt. Voor mij (maak 1000-den hondenfoto's per jaar) mag je er absoluut niks aan veranderen....
Keep up the good work!
Groeten,
Rob
Comment
Comment