Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prachtig Sieg
Maar komen deze kleuren niet overeen met mijn Toren Valkje ?
Deze lijkt me ook zo,n zelfde kleur hebben
grt,
Annie
Jawel hoor Annie, kleuren zijn bijna hetzelfde.
Het probleem was dat ik je foto had bekeken in IE9 en daar worden de kleuren veel meer gesatureerd dan bvb in Firefox en Safari.
(dit omdat IE9 het ICC profiel nog altijd niet goed leest, tevens houdt deze ook geen rekening met je schermcalibratie profiel )
Nu werk ik met zowel Safari als Firefox
Dus .... het was mijn fout !
knap, toevallig gespot of lang aan het spotten geweest?
Valt wel mee hoor, eens je hun gebied weet zijn duurt het niet zo lang om er eentje voor je lens te krijgen. (als ze wat willen meewerken natuurlijk)
Er staat trouwens een goede tip in m'n openingspost, lees maar eens na
Comment