Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Onlangs was ik privé in de buurt van het Lauwersmeer. Meestal heb ik wel een camera en lens bij me. Zo ook deze keer en kon deze wegvliegende torenvalk met prooi vastleggen.
de ogen zijn mooi scherp maar een nog iets kortere sluitertijd had de vleugels nog meer bevroren en dan was hij ook veel beter geweest. ik vind het persoonlijk heel goed als de tipjes van de vleugels beweging tonen maar dit zijn bijna de gehele vleugels en dat is te veel voor mij.
de rest is wel heel goed: mooie achtergrond goede belichting, ...
Zeer mooie plaat, zeker niet evident om ze op deze manier te platen
De beweging in de vleugels vind ik juist een meerwaarde en geeft dynamiek aan de foto !
Comment