Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ff ruiken of die nog vers is?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ff ruiken of die nog vers is?




  • #2
    Re: ff ruiken of die nog vers is?

    Ik vind het doodzonde dat je de mooie staart van die beestjes nooit in 't beeld hebt.

    Kan je niet wat achteruit met die 400 mm?
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: ff ruiken of die nog vers is?

      Ik houd niet zo van die gemaakte foto's waarbij dieren gevoerd worden...
      nikon D90 & ikelite D70 housing

      Comment


      • #4
        Re: ff ruiken of die nog vers is?

        vinden we zeer interessant ... nog andere dingen waar je niet van houdt ?? spruiten? "gemaakte" vervormde HDR foto's van kerken in Parijs ?


        Oorspronkelijk geplaatst door zwarteduiker Bekijk bericht
        Ik houd niet zo van die gemaakte foto's waarbij dieren gevoerd worden...
        Last edited by Knopfler; 9 januari 2012, 18:32.

        Comment


        • #5
          Re: ff ruiken of die nog vers is?

          knap moment, had misschien ook wel liever de staart gezien maar toch
          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: ff ruiken of die nog vers is?

            Oorspronkelijk geplaatst door Knopfler Bekijk bericht
            vinden we zeer interessant ... nog andere dingen waar je niet van houdt ?? spruiten? "gemaakte" vervormde HDR foto's van kerken in Parijs ?
            Beetje jammer dat mijn mening je niet bevalt en je er van alles bij gaat halen.

            Naar mijn idee is voeren van beesten ''not done''. Iedereen die gaat duiken wordt bijvoorbeeld geleerd om respect te hebben voor de natuur en de dieren niet aan te raken en niet te voeren.

            Helaas is dit boven water niet zo...
            nikon D90 & ikelite D70 housing

            Comment


            • #7
              Re: ff ruiken of die nog vers is?

              Ondanks dat de staart onbreekt en dat er nogal negatieve comment op was , blijft dit voor mij best een mooi shot...
              zowel onder als boven water kan alles beter

              Comment


              • #8
                Re: ff ruiken of die nog vers is?

                Met alle respect maar ik denk dat als voeren van beesten ''not done'' is, we hier vele foto's zullen moeten missen.
                Flickr

                Comment


                • #9
                  Re: ff ruiken of die nog vers is?

                  Ahzo ... Iedereen die een nestkastje of voederhokje in zijn tuin heeft, heeft plots geen respect meer voor de natuur?
                  Beetje te lang onder water gezeten met een tekort aan zuurstof gehad?

                  Ik denk dat je gewoon op de verkeerde forum bent beland, kijk anders eens naar www.frustratie-uitwerken.be ?
                  (ps: dit een dieren showcase forum...)


                  Oorspronkelijk geplaatst door zwarteduiker Bekijk bericht
                  Beetje jammer dat mijn mening je niet bevalt en je er van alles bij gaat halen.

                  Naar mijn idee is voeren van beesten ''not done''. Iedereen die gaat duiken wordt bijvoorbeeld geleerd om respect te hebben voor de natuur en de dieren niet aan te raken en niet te voeren.

                  Helaas is dit boven water niet zo...
                  Last edited by Knopfler; 9 januari 2012, 21:27.

                  Comment


                  • #10
                    Re: ff ruiken of die nog vers is?

                    Inderdaad Voor de dieren zorgen, en ze nog fotograferen ook, dat is toch liefde en respect voor de natuur, niet?

                    Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
                    Met alle respect maar ik denk dat als voeren van beesten ''not done'' is, we hier vele foto's zullen moeten missen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: ff ruiken of die nog vers is?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Knopfler Bekijk bericht
                      Ahzo ... Iedereen die een nestkastje of voederhokje in zijn tuin heeft, heeft plots geen respect meer voor de natuur?
                      Beetje te lang onder water gezeten met een tekort aan zuurstof gehad?

                      Ik denk dat je gewoon op de verkeerde forum bent beland, kijk anders eens naar www.frustratie-uitwerken.be ?
                      (ps: dit een dieren showcase forum...)
                      Ik zal nog een poging wagen.

                      Stel dat je de eenden voert met brood, je kan een erg mooie foto maken van een eend terwijl die het brood pakt. Maar het blijft een foto van een eend die dat gevoerd wordt. Ik vind een foto van natuurlijk gedrag mooier.

                      Ik zou zelf nooit een foto aan mijn muur willen hebben van een eend die wordt gevoerd met brood. Zo'n gevoel heb ik ook bij jouw foto. Hij klopt gewoon niet. Ik zie bijna dagelijks eekhoorntjes omdat ik aan de rand van het bos woon. Maar dit komt absoluut niet natuurlijk over. Het is zo duidelijk dat die noot daar door jou speciaal is neergelegd voor die eekhoorn dat het de foto verziekt naar mijn mening.

                      JE hoeft het niet eens te zijn met mijn mening. Ik geloof wel dat dieren vaker gevoerd worden voor foto's. Ik weet het wel zeker. Maar dan zie je het niet zo duidelijk terug op de foto...

                      Tja en offtopic, dit kan er gebeuren als dieren te veel worden gevoerd. Jaja het is weer een stap verder en misschien wel wat overdreven. Ik weet het

                      nikon D90 & ikelite D70 housing

                      Comment

                      Working...
                      X