Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Raar dat niemand hier nog niet heef top geantwoord.
Bij deze ga ik dat dan maar doen, daar ik dit een mooie foto vind.
Deze (mooie) hond staat er prachtig op en ik vind de lijn van het pad ideaal, via deze manier gaat het oog direct naar de hond en kijk je toch nog snel effe verder naar de mooie DOF.
Misschien aan de onderkant ietsje croppen (denk dat dit beter is).
Prachtige sfeer in deze foto, hond staat er scherp en op z'n pups op
Het enige dat ik zou veranderen in deze foto zijn 2 dingen:
Iets krapper kadreren = meer aandacht naar de hond.
Iets lager standpunt nemen zodat de hond er nog meer uitspringt..
-=_-__________________________________________________ __-_=- Bewondering start daar waar eigen kunnen ophoudt..... - BLOG
-=_-__________________________________________________ __-_=-
is dus mijn eigen bordeaux dog, is nu ongeveer 5 maand...
vond vooral het lijnenspel van het paadje erachter ook de moeite om niet verder te croppen, maar heb hieronder nog een gecropte versie zonder paadje...
ik ga bijna elke ochtend wandelen in dit bos, en op deze ochtend hing er redelijk veel mist en was het toch redelijk donker tussen de bomen, vandaar de hogere iso, plus nog wat experimenteren met de 7d...
Ik vindt beide foto`s wel wat hebben mijn voorkeur gaat uit naar foto 1 omdat er een mooie diepte werking inzit. De Update versie trekt je meer naar de jonge pup toe. en komt ook zo tot zijn recht.
Mooie herfstkleuren in dit plaatje
Bij de eerste foto vind ik je onderwerp wat te klein tegenover de totaliteit van de foto, door de crop bij de tweede daarentgen komt de beeldkwaliteit er slechter uit.
Comment