Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooie foto zeg, heb er jarenlang gewoond, en heb ze ook veel gezien. Prachtige beesten.
Ben zo vrij om hier op te antwoorden, heb heel veel op het strand gevist daar, en heb ze regelmatig tot 30-40 meter de kust zien benaderen.
Aan de andere kant, de grevelingenkant liggen ze ook weleens op de kant. Ook erg leuk.
Bedankt, probeer er ooit eens een daguitstap van te maken.
Je moet niet ... om geluk te hebben. Staan er beiden happy op ondanks dat koude water.
Eergisteren ben ik ook voor 2 dagen in de regio geweest. Ik had me gefocust op de Kop van Schouwen, ... maar verdomd ellendig weer en koud door de strakke wind. (dan is het nog niet eens een echte winter) Ik ben zonder beeldmateriaal thuisgekomen, enkel de Voorgronden heb ik droog kunnen gaan bewonderen. Voor herhaling vatbaar (bij goed weer) en meteen nog eens een duikje doen.
Toffe foto en behoorlijk dicht.
Ze komen meer en meer in zicht, soms in binnenwaters. In december op Texel zag ik een balletje op en onder gaan, het was ook een zeehond maar te ver weg voor mijn lensje.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment