Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je hebt hier alleszins een heel prachtig moment te pakken! Dit zal natuurlijk wel "snel reageren" geweest zijn. Daarom kan ik begrijpen dat een deel van de vleugel aan de rechterkant ontbreekt. Betonpaal is wel heel prominent in beeld. Ik zou die eerst rechtzetten en dan een heel deel aan de linkerkant wegsnijden. (Is maar mijn persoonlijk idee hoor!)
Grt. Jef
Staat er mooi en scherp op. Spijtig van de vleugel, al zou ik met zo een foto een beetje vals spelen en een stuk rechter vleugel ombouwen tot linkervleugel foto is het waard
Geweldig moment, goed scherp vastgelegd! Was die betonpaal zo geel of heb je de verzadiging van het geel omhoog gebracht? Zo ja, dan vind ik het persoonlijk een tikje te veel. Zo nee, dan moet ik er maar aan wennen
Grt, Ingrid.
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Heb niet met kleuren gewerkt.
Zon stond pal op paal,en is orgineel van kleur.
Men vermeld hier om een stuk aan de vleugel te zetten,zo slim ben ik nog niet op het gebied van photoshop!
Iemand mag dat van mij wel eens proberen, ben echt benieuwd naar het resultaat!
Als ik de paal rechter wil zetten, verlies ik weer en heel deel van de vleugel, daarom niet gedaan!
Prachtig gedaan!
Moet misschien ook maar avondschool photoshop gaan volgen, of kun je zoiets zelf leren?
Heb wel een boek van photoshop gekocht, maar deze tovenarij staat daar niet in denk !
Comment