Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Weer knap vastgelegd, maar persoonlijk vand ik de andere foto's beter, waarschijnlijk door het grote contrast met de achtergrond.
Post er nog maar wat, het verveelt nog niet
Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro
Knap hoe dat ene oog (compositorisch dikwijls sterker dan 2 ogen) van de uil de aandacht naar zich toetrekt. Ook het bijna abstracte van deze 'verenbol' vind ik boeiend om naar te kijken. Voor mij gaat deze prent verder dan het louter vastleggen van een soort en daar hou ik van.
Wees gerust, die plaatjes van jou vervelen nooit! En deze vogel met zijn mooi verenkleed heb je hier weer heel knap vastgelegd! Ook die intrigerende blik in dat oog vind ik prachtig!
Grt. Jef
Ik dacht eerst dat het een brandblusser was of een spreuk van Harry Potter, afgaande op de titel. Maar neen, het is een velduil heel knap vastgelegd in een zeer aangename natuurlijke omgeving. Weer eens heel knap
Comment