Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vond deze ook enorm grappig, ik zat in men tent te kijken en plots zag ik dat deze mees zich echt op zen kont neer zette om zo te kunnen eten.
Ik heb me echt kapot gelachen op die moment. tzijn echt wel super leuke beestjes om te fotograferen, en dit allemaal op mijn tafelvijverke in mennen tuin.
Schitterend moment, mooi vastgelegd met de reflectie! Ik vind de verscherping er wat over, een klein beetje minder zou aangenamer kijken voor mij en dan is hij nog scherp genoeg
Maar dat is maar een detail, het is een hele mooie!
Grt, Ingrid.
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
ja wadde, merciekes gasten ( en vrouwen) het doe echt goe om al die leuke reacties te lezen. Maar als er iets slecht kan gezegd worden over de fotos die ik post, dan mag dit zeker ook. Je bent nooit te jong om bij te leren.
De laatste tijd dat ik men fotos post is er praktisch nooit slechte commentaar bij, ik hoop dat ik op de goede weg ben om toch wat beter te worden dan mijn huidig niveau.
Comment