Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Technisch is de foto goed verzorgd. Ik ken natuurlijk het beestje niet. Het is wel een somber doordringende blik.
Die blik sprak me wel aan zodat ik hem eens naar een sterk zwart-wit foto heb gezet.
Lijkt voor mij beter uit te draaien dan deze kleurversie.
Zeker zelf ook eens proberen
Als je die blik bekijkt, amai, je zou er zo'n medelijden mee krijgen. Of is dit zijn eigen manier om iets te verkrijgen? Alvast heel mooi vastgelegd! Misschien rechts iets meer ruimte laten (nu iets te dicht tegen het kader aan)
Grt. Jef
Als je die blik bekijkt, amai, je zou er zo'n medelijden mee krijgen. Of is dit zijn eigen manier om iets te verkrijgen? Alvast heel mooi vastgelegd! Misschien rechts iets meer ruimte laten (nu iets te dicht tegen het kader aan)
Grt. Jef
Mij stoort het niet, dat je wat minder plaats hebt gelaten langs de rechterkant ..
Ik vind de foto compositie gewijs zelfs erg goed. De hond neemt een houding aan, die mooi in het kader past
Comment