Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ging een paar pijpkes fotograferen, staat er ineens iemand zijn hond uit te laten. Dat viel me toch wel even tegen om daar een foto van te maken...! Like it???
UPDATE
Ik denk dat Chris bedoelt de kop in de refectie, dat moge toch duidelijk zijn
En hij heeft daar wel een punt van gelijk in, afsnijden die reflectie want deze draagt niks toe aan de foto en je krijgt dan een mooiere verhouding.
Ik denk dat Chris bedoelt de kop in de refectie, dat moge toch duidelijk zijn
En hij heeft daar wel een punt van gelijk in, afsnijden die reflectie want deze draagt niks toe aan de foto en je krijgt dan een mooiere verhouding.
grts
Sieg
Een stuk reflectie kan er inderdaad best af. Ik plaats een update. Met dank aan Chris dan .
Henk
Dit actiemoment heb je heel goed scherp vastgelegd! Mooi hoe die spetters in het rond vliegen. Belichting van zowel het wit als het zwart vind ik zeer goed (veel detail te zien). Zou er inderdaad onderaan nog een stukje afsnijden.
Grt. Jef
Een stuk reflectie kan er inderdaad best af. Ik plaats een update. Met dank aan Chris dan .
Henk
Deze is al beter maar er mag nog een heel stuk af hoor zodat de reflectie volledig wegvalt. (reflectie van de voorpoot)
ps. het is beter om steeds de originele te laten staan, zo weten de andere personen ook hoe 'm er in het begin uitzag
Deze is al beter maar er mag nog een heel stuk af hoor zodat de reflectie volledig wegvalt. (reflectie van de voorpoot)
ps. het is beter om steeds de originele te laten staan, zo weten de andere personen ook hoe 'm er in het begin uitzag
grts
Sieg
Dit was de eindversie. Met dank aan allen die hem beter kunnen maken.
groeten allemaal! Henk
Comment