Inderdaad mooi scherp, en beeldvullend.
Maar toch wekt die foto bij mij een rare indruk (zal wel aan mij liggen denk ik), het lijkt alsof het kopje er met photoshop is opgezet en het pootje is weggewerkt. Misschien moet ik er morgen nog eens naar kijken...
Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
...Maar toch wekt die foto bij mij een rare indruk (zal wel aan mij liggen denk ik), het lijkt alsof het kopje er met photoshop is opgezet en het pootje is weggewerkt. Misschien moet ik er morgen nog eens naar kijken...
Niets geshopt hoor ('k zou het trouwens niet kunnen).
Ik wil je best de RAW file sturen als je wilt, dan moet je niet tot morgen wachten (En om eerlijk te zijn, ik had liever het pootje er op gehad)
Haha, een knutsel mees, knap beeld wel. Scherpte lijkt op het kopje al iets weg te gaan, kan het mis hebben, blijft wat lastig zien op dit formaat,
groetjes,
Loulou
Allen bedankt voor de reacties.
De scherpte ligt inderdaad niet op het kopje. Ik heb me zelf een heel aantal keren afgevraagd of ik die wel wilde posten, maar ik vond de scherpte op het kopje nog best aanvaardbaar, en bovenal, ik vond die houding zo leuk, en dat wilde ik ook met jullie delen.
Comment