Eens benieuwd naar de reacties rond deze foto . Deze foto gespeeld voor thema duo/twee in lokale fotoclub. Foto gelinkt vanuit blog, daardoor witte omkadering. ( Een gemanipuleerde foto, zo niet gefotografeerd in de vrije natuur )
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
So lovely
Collapse
X
-
-
Re: So lovely
Macro is niet echt mijn ding maar die is mooi,Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
Mijn bird foto's en urbex foto's
-
-
Scherpte kan precies wat beter (na verscherping bij de verkleining toegepast?) voor zo een macro-shot.
Mooi beeld en compo met goede kleuren
(En dan is de hamvraag ondertussen: is deze echt of goed geshopt? )
Grtz,
Kurt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk berichtScherpte kan precies wat beter (na verscherping bij de verkleining toegepast?) voor zo een macro-shot.
Mooi beeld en compo met goede kleuren
(En dan is de hamvraag ondertussen: is deze echt of goed geshopt? )
Grtz,
Kurt
Comment
-
Vind het prachtige libelles, maar ik mis hier toch wel een beetje scherpte. Wel knap fotoshop werk.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hybride Bekijk berichtHeb het bij de foto reeds aangepast dat het niet zo gefotografeerd is, maar in photoshop bewerkt is. Merge
Niks mis met PS en manipulatie indien vermeld bij de foto. Zeker als het over beelden gaat die 'echt' zo zouden kunnen genomen zijn.
Grtz,
Kurt
Comment
-
vind het toch knap wat je laat zien hoor, voor mij geslaagd
Comment
Comment